Bikina figura do ljeta? Ima nade i za vas koji se ne želite izgladnjivati... Pokušajte!

prije 1 sedmica 4

Što smo aktivniji naše tijelo je uravnoteženije, a to se redovito vidi i na vagi


Nakon 30. godine počela sam uočavati neke sulude promjene. Odnose se na totalnu bilokaciju bilo kakve fine hrane sa stola, izloga ili reklame na bokove i trbuh. I sve je to bilo još podnošljivo dok nije trebalo brzinski napraviti bikini figuru, za koju je svake godine trebalo sve više odricanja, znoja i muke - piše Melita Pavlek za Zivim.hr.

I zato nakon svih pročitanih savjeta i pokušaja i pogreške znam da najjednostavnije stvari najbolje funkcioniranju. Filozofija je jednostavna i ako si želite priznati ona obuhvaća tri osnovna koraka;


1. PRILAGODITE OBROKE

Iako je danas povremeni post brutalno in prije nego što krenete s njim, ako imate nekih zdravstvenih problema, obavezno pitajte  obiteljskog liječnika za savjet. Ako imate bilo kakvih odstupanja u hormonskoj ravnoteži nemojte se ludo držati ove metode. Probajte postiti i provjerite je li to za vas dobar izbor. Ako nije, smanjite količinu hrane i rasporedite obroke prateći svoj vlastiti ritam. Znam da je jednostavnije da ti netko da već gotovi recept, ali baš to treba provjeravati. Slušajte svoje tijelo –- SVOG NAJBOLJEG PRIJATELJA NA ZEMLJI (rekla bi jedna popularna coacherica)


2. KREĆITE SE

Obično hodanje, lagano trčanje ili vježbanje u dnevnom boravku s nekom od vama dragih trenerica učinit će čudo. Stvar je u motivaciji i redovitosti. I to bez obzira imate li 20, 30 ili 40 godina. Što smo aktivniji naše tijelo je uravnoteženije, a to se redovito vidi i na vagi. 


3. UGODITE SI

Nagradite se za uvođenje svake pozitivne navike u život. To toliko često zaboravljamo, a tako je jednostavno i korisno. Bez obzira na to što mislite da samo djecu treba nagrađivati probajte ovaj jednostavan alat sami na sebi. Nakon dobro odrađenog treninga počastite se nekim obrokom koji je zdrav i ukusan. Eksperimentirajte i nagradite se knjigom nakon mjesec dana redovitog pridržavanja nove rutine. Budite svoj navijač. Uvijek i stalno!

Dakle, umjesto nekih opasnih trendi dijeta dovoljno je da se za početak počnete redovito kretati, spavati i izbjegavati stres tamo gdje možete. Ako uz to u svojoj prehrani povećate unos proteina, a smanjite šećere i ugljikohidrate - tijelo će samo od sebe početi pripremu za ljetni bikini. Uvijek ima nade samo ponekad zaboravimo da se i mali koraci broje. NIKAD ih nemojte zanemariti. 

(Zivim.hr, DEPO PORTAL/rm)


Pročitajte cijeli članak